close
我不知道....
 
其實我知道 我是自私的
 
只顧著自己的心情
 
卻沒有顧到他的心情
 
but things turn out that I cam't control myself
 
過於情緒化是我的弱點吧
 
 
從現在到畢業 我過生活的單位是以秒來計算著
 
好快...
 
 
 
人生可怕的是不能再重頭來過
 
活在當下 我了解
 
will the promise still be a promise
 
regretful I'm so scared of...
 
 
 
 
 
 
 
 
I'm sorry.......
 
I did't meant to ......
 
just be wilth me                 nothing I'll ask from you
 
 
 
the song sang....
arrow
arrow
    全站熱搜

    好奇 Curious 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()